Nieuws

In opdracht van graszaadveredelingsbedrijf Euro Grass heeft agrarisch marktonderzoekbureau Geelen Consultancy uit Wageningen in februari een telefonisch marktonderzoek uitgevoerd onder 201 melkveehouders met minimaal 75 melkkoeien. Het onderzoek is een herhalingsonderzoek van het onderzoek onder 213 melkveehouders uit februari 2008.
Uit het onderzoek blijkt dat het internetgebruik afgelopen jaar is toegenomen van ruim 88 naar bijna 92 procent. Van de 184 melkveehouders die internet gebruiken voor hun bedrijf, geeft ongeveer 25 procent aan internet ook te gebruiken voor het zoeken van informatie over grassen en graslandbeheer. Deze vraag was in opdracht van Euro Grass onderdeel van het onderzoek De cijfers komen min of meer overeen met de cijfers van 2008.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

“Actuele reportages helpen mij bij het zoeken naar nieuwe kansen in de markt.”

Haal ook meer uit uw abonnement!

Ontdek net als Juul Jenneskens de voor abonnees gratis dossiers in de webshop van De Molenaar.

“Dankzij De Molenaar weet ik precies wat er in de branche speelt. En wat handig dat dat altijd en overal digitaal kan.”

Haal ook meer uit uw abonnement!

Ontdek net als Niels Claassen het gemak van het online archief van De Molenaar. Gratis en exclusief voor abonnees.