Nieuws

Sojaconferentie over gerichte marketing

Begin november wordt in Barcelona de tweede editie van de internationale conferentie 'Soja en strategisch management' gehouden. De aandacht gaat vooral uit naar het verhogen van de verkoop op basis van de juiste marketingbeslissingen.

Tijdens het symposium zal onder andere worden ingegaan op de recente ontwikkeling in strategische marketing. De verkoop van soja kende begin deze eeuw een aanzienlijke groei door de daaraan verbonden gezondheidsclaims. Nieuwe impulsen zijn nodig om de verkoop van soja te verhogen. De organisatie Soyconference richt zich met name op mensen die actief zijn in soja-ingredienten, op soja gebaseerd voedsel en de additievenbranche.

Informatie: www.soyconference.com

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

“Actuele reportages helpen mij bij het zoeken naar nieuwe kansen in de markt.”

Haal ook meer uit uw abonnement!

Ontdek net als Juul Jenneskens de voor abonnees gratis dossiers in de webshop van De Molenaar.

“Dankzij De Molenaar weet ik precies wat er in de branche speelt. En wat handig dat dat altijd en overal digitaal kan.”

Haal ook meer uit uw abonnement!

Ontdek net als Niels Claassen het gemak van het online archief van De Molenaar. Gratis en exclusief voor abonnees.