Nieuws

Novus viert 25-jarig bestaan

Novus

Sinds de oprichting van Novus International in 1991 is er veel veranderd. Maar de visie, missie en kernwaarden van Novus zijn gelijk gebleven, meldt het bedrijf naar aanleiding van het jubileum. Ze willen helpen om de wereld betaalbaar en gezond te voeden en een hogere kwaliteit van leven te bereiken.

Blijven groeien

Eerst had het bedrijf slechts twee producten op de markt, maar Novus is gegroeid tot een bedrijf met een omzet van boven een miljard. “Ons succes hebben we te danken aan het vertrouwen dat onze klanten hebben in onze voeroplossingen, onze service en ons vermogen om dag na dag te leveren in deze competitieve omgeving”, aldus Francois Fraudeau, Novus-directeur en CEO. “De continue steun van onze aandeelhouders zorgt ervoor dat we voorbereid zijn om te blijven groeien. Op die manier kunnen we aan onze klantwensen en de groeiende vraag naar eiwit blijven voldoen, veilig en duurzaam.”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.