Nieuws
Patrick Charlton, directeur van Alltech Coppens (links) en Ronald Faber, hoofd marketing van Alltech Coppens voor de fabriek die voorzien is van het nieuwe logo.

Coppens International, producent van visvoeders, gaat vanaf heden verder als Alltech Coppens. Sinds 2016 is er al sprake van een samenwerking tussen beide bedrijven. Deze samenwerking is vanaf nu ook in de naam terug te vinden.

“Sinds de overname is ons doel geweest Coppens International te vestigen als de hoeksteen van de wereldwijde aquacultuuractiviteiten van Alltech”, vertelt Patrick Charlton, directeur van Alltech Coppens. “We bieden expertise op het gebied van diervoederproductie, visvoeding en -beheer en productonderzoek en -ontwikkeling. Door Alltech Coppens te worden, behouden we niet alleen 25 jaar geschiedenis en reputatie, we gaan ook verder om ervoor te zorgen dat we wereldwijd relevanter zijn voor onze klanten en de bredere sector”, aldus Charlton.

Aqua Center

In de afgelopen twee jaar was er een focus op het vergroten van de capaciteit, wat resulteerde in de uitbreiding van het Alltech Coppens Aqua Center in 2017 en de installatie van een derde extruder op de locatie. Dankzij deze verbeteringen heeft het team kunnen voldoen aan de stijgende vraag van klanten naar meer van haar innovatieve producten en technologieën.

Charlton: “We hebben onze productiecapaciteit verhoogd om de voortdurende levering van onze producten te garanderen. Dit toont duidelijk onze toewijding ten dienste van onze klanten en ons engagement voor de wereldwijde aquacultuursector.”

Nieuwe markten

De groei van Alltech Coppens heeft ook gezorgd voor uitbreiding naar nieuwe markten zoals Noorwegen, de Verenigde Staten, Bulgarije, Griekenland en Turkije, evenals verschillende samenwerkingsactiviteiten in Brazilië.

“In de afgelopen 25 jaar heeft Coppens International een sterke reputatie opgebouwd in de industrie. Deze speciale verjaardag biedt een prachtige gelegenheid om onze prestaties te vieren en onze toekomst te sterken. Het opnemen van de Alltech-naam in ons merk versterkt onze relatie met onze wereldwijde klanten”, besluit Charlton.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.