Nieuws

Bram Schuit commercieel directeur GMP+ International

bram schuit
Bram Schuit is de nieuwe commercieel directeur van GMP+ International.

Bram Schuit is op 1 september gestart als commercieel directeur bij GMP+ International. Schuit was de afgelopen twintig jaar werkzaam bij diverse organisaties die zich richten op testen, inspecteren en certificeren.

Ervaring

“Vanuit mijn diverse functies in de afgelopen jaren heb ik de verschillende facetten van controle en toezicht van ketens, waaronder de diervoederketen, gezien. Deze kennis en ervaring zijn volgens mij van waarde in mijn nieuwe functie bij GMP+ International”, aldus Schuit.

Evolutie

Schuit heeft een warm hart voor de diervoederindustrie. “Wat in deze sector gebeurt, beïnvloedt ons als mens. We moeten allemaal eten en drinken. Van die keten maakt de diervoederindustrie een wezenlijk onderdeel uit. Ik ben bovendien gefascineerd door de evolutie van voedselproductie en hoe onze visie op die productie aan verandering onderhevig is. Consumenten hebben enorm veel invloed op de ontwikkeling, waardoor het een heel dynamisch geheel is”, vertelt Schuit op de website van zijn nieuwe werkgever.

Instrumenten

In die constante ontwikkeling levert GMP+ International in samenwerking met alle betrokken schakels en partners volgens de nieuwe commercieel directeur instrumenten die zorgen voor de productie van veilig voer. “Dit zorgt voor prachtige kansen en brengt tegelijkertijd een grote verantwoordelijkheid met zich mee.”

Stem

Inmiddels heeft GMP+ International wereldwijd meer dan 19.000 gecertificeerde bedrijven en partners. “Dat geeft ons een sterke stem als het gaat om ontwikkelingen in de diervoedersector”, stelt Schuit. “Die kracht moeten we benutten.” Bovendien stelt die bundeling van krachten GMP+ International volgens commercieel directeur in staat aan te haken bij leidende voedselschema’s in de wereld. “We kunnen de samenwerking versterken zonder dat we onze eigen identiteit daarbij opgeven.”

Momentum

Volgens Schuit heeft GMP+ International in het verleden laten zien de juiste stappen te nemen op het juiste moment. “De volgende logische stap is ons internationaal aanzien te vergroten en onze groei te versnellen in verschillende delen van de wereld. Hoe internationaler we zijn, hoe meer steun er is voor voederveiligheid in de wereld.”

Lees ook: GMP+ International krijgt nieuwe leiding

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.