Nieuws
KTBA Mérieux NutriSciences
Foto: KTBA

KTBA, dat 25 jaar bestaat, heeft mede vanwege dit jubileum haar huisstijl aangepast. Deze stijl is geheel in lijn met Mérieux NutriSciences die het bedrijf op 1 juli 2019 overnam.

Beide bedrijven zijn naar eigen zeggen ambitieus en lopen vooruit op de wensen van de klant. “We weten beiden de laatste trends in de markt in een vroeg stadium te onderkennen en zodoende duurzame oplossingen te bieden. Dit vraagt om een nieuwe huisstijl met een logo dat de gezamenlijke missie perfect uitdraagt”, aldus de bedrijven in een persbericht.

Kleurgebruik

Het groen in het logo staat voor duurzaamheid, en lichtblauw voor de toekomst van de planeet. Deze harmonieuze afstemming van de logo’s onderstreept toekomstgerichtheid, innovatiekracht plus wederzijdse waardering en respect.

Voedselveiligheid

“In onze dienstverlening draait het om het vertrouwen van onze klanten. Samen met hen geven we vorm aan het duurzaam en veilig produceren of verkopen van voeding, een essentieel en complex thema dat altijd onderhevig is aan veranderingen”, zegt KTBA-directeur Jeroen Sleenhoff.

“Met onze strategische focus en jarenlange kennis en ervaring past een nieuw jasje dat onze compromisloze inzet voor duurzaamheid en voedselveiligheid uitdraagt. We zijn trots op het resultaat.”

Lees ook: Mérieux NutriSciences neemt KTBA over

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

“Actuele reportages helpen mij bij het zoeken naar nieuwe kansen in de markt.”

Haal ook meer uit uw abonnement!

Ontdek net als Juul Jenneskens de voor abonnees gratis dossiers in de webshop van De Molenaar.

“Dankzij De Molenaar weet ik precies wat er in de branche speelt. En wat handig dat dat altijd en overal digitaal kan.”

Haal ook meer uit uw abonnement!

Ontdek net als Niels Claassen het gemak van het online archief van De Molenaar. Gratis en exclusief voor abonnees.