Ga naar hoofdinhoud

Klantenservice

Abonnementen

Je kunt je abonneren via demolenaar.nl/abonneren of via onze abonneeservice: op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur bereikbaar via abonnement@eisma.nl of telefoonnummer +31 (0)88 2266648.

Een digitaal abonnement is altijd mogelijk. Bij een Compleet-abonnement zijn wij, door de hogere verzend- en handlingskosten, genoodzaakt een aangepast tarief te rekenen. Neem contact op met onze abonneeservice abonnement@eisma.nl of +31 (0)88 2266648) voor het voor jou geldende tarief (afhankelijk van de verzendkosten naar het betreffende land).

De Molenaar kent drie abonnementsvormen: De Molenaar Compleet, De Molenaar Digitaal, De Molenaar Premium. Bekijk de abonnementsvormen op demolenaar.nl/abonneren.

Nee, tenzij expliciet anders vermeld, zijn alle abonnementen die je afsluit tot wederopzegging en worden deze automatisch verlengd.

Je kunt, met inachtneming van de geldende looptijd van je abonnement, overstappen naar een andere abonnementssoort. Neem hiervoor contact op met onze abonneeservice via abonnement@eisma.nl of +31 (0)88 2266648.

Wanneer je een abonnement afsluit via de website van De Molenaar, dan kun je ervoor kiezen om direct online te betalen via iDeal, Credit Card, Bankcontact/Mister Cash, Maestro of PayPal. Je kunt er ook voor kiezen om pas na de verwerking van je abonnementsaanvraag een factuur te ontvangen. Deze zal per e-mail worden verstuurd. Wanneer je telefonisch of per e-mail een abonnement bij onze abonneeservice aanvraagt, dan kun je kiezen voor betaling per factuur of per automatische incasso.

Je kunt je abonnement telefonisch, per e-mail of schriftelijk opzeggen via onze abonneeservice. Houd daarbij rekening met een opzegtermijn van een maand vóór afloop van je abonnementsperiode.

Inloggen

Bij de abonnementsoorten De Molenaar Compleet, De Molenaar Digitaal en De Molenaar Premium hoort een online account voor toegang tot exclusieve content op demolenaar.nl. Activeer je account via demolenaar.nl/online-account-activeren. Al een actieve account, maar je wachtwoord vergeten? Klik op ´Wachtwoord vergeten` om een nieuw wachtwoord in te stellen. Kom je er echt niet uit? Neem dan contact met ons op via abonnement@eisma.nl of telefoonnummer +31 (0)088 2266648.

Klik op ‘Wachtwoord vergeten‘ om een nieuw wachtwoord in te stellen. Kom je er echt niet uit? Neem dan contact met ons op via abonnement@eisma.nl of telefoonnummer +31 (0)088 2266648.

Bij een foutieve inlogpoging ontvang je een link die naar de ‘Wachtwoord vergeten’-pagina verwijst, zodat je een nieuw wachtwoord kunt aanvragen.

Wil je je wachtwoord wijzigen? Log dan eerst in met je oude wachtwoord. Vervolgens kun je bij ‘Mijn gegevens‘ (zie ook het menu helemaal bovenaan de website) je wachtwoord wijzigen.

Is je e-mailadres gewijzigd? Log dan in op demolenaar.nl en pas het dan aan via ‘Mijn gegevens‘. Hiermee is overigens je e-mailadres in onze abonnementenadministratie en eventuele nieuwsbriefverzending niet meteen ook gewijzigd. Geef een eventuele wijziging voor het ontvangen van je abonnementsfacturen en andere berichten van De Molenaar door via abonnement@eisma.nl. Vergeet niet daarbij ook je oude e-mailadres én je naam en postadres te vermelden.

Eén online account voor toegang tot exclusieve content op demolenaar.nl hoort bij één abonnement is voor één gebruiker. Het is niet toegestaan je inloggegevens intern of extern te verspreiden. Ben je geïnteresseerd in een inlog voor meerdere personen binnen je organisatie, neem dan contact op met onze abonneeservice via abonnement@eisma.nl of tijdens kantooruren via telefoonnummer +31 (0)88 2266648. Wij maken graag een aantrekkelijk voorstel voor jouw bedrijf.

Een groot deel van de informatie op demolenaar.nl blijft vrij toegankelijk. Een select deel van de website is alleen toegankelijk voor mensen met een abonnement De Molenaar Compleet, De Molenaar Digitaal of De Molenaar Premium. Bij alle drie de abonnementen krijg je toegang tot Premium-berichten. Wil je dit ook? Sluit dan één van de hierboven genoemde abonnementen af op demolenaar.nl/abonneren.

Jouw gegevens in onze administratie

Diensten en voorwaarden

Je kunt contact opnemen met onze abonneeservice als je als abonnee een editie van De Molenaar niet hebt ontvangen. De betreffende editie leveren wij zo snel mogelijk na. Ook voor het doorgeven van een adreswijziging kun je contact opnemen met onze abonneeservice. Zij zijn op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur bereikbaar via +31 (0)88 2266648 en abonnement@eisma/.nl

Geef een eventuele wijziging van je e-maildres zo spoedig mogelijk aan ons door via abonnement@eisma.nl. Vergeet niet om daarbij ook je oude e-mailadres én je naam en complete postadres te vermelden.

Je relatienummer bestaat uit 6 of 7 cijfers en staat op de adresdrager bij je blad, op je abonnementsbevestiging of op je factuur. Je kunt je relatienummer ook opvragen door je naam en adres te mailen naar abonnement@eisma.nl

Wij hechten veel waarde aan het beschermen van jouw persoonsgegevens. Op de website van de uitgever van De Molenaar kun je onze volledige privacyverklaring lezen.

De Molenaar is onderdeel van Eisma Businessmedia b.v.
Celsiusweg 41
8912 AM Leeuwarden
Telefoonnummer: 088 2944 8900
KVK: 30066670
BTW nummer: NL004068348B01

Let op! Dit adres niet gebruiken voor het retourneren van producten. Kijk voor meer informatie onder ‘retourneren’

Heb je vragen over een abonnement, product, bestelling of retourzending en kun je het antwoord niet vinden op onze site? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Je kunt onze algemene leveringsvoorwaarde hier inzien.

Webshop: bestellen & levering

Als je een abonnement van het type Compleet, Digitaal of Premium heeft, dan ontvangt je automatisch korting op je bestelling. Deze korting wordt in je winkelmand verrekend, nadat je bent ingelogd.

Als je nog niet hebt afgerekend, kun je in je winkelmand zien wat je gaat bestellen en hierin eventueel wijzigingen aanbrengen.

Nadat je een bestelling hebt geplaatst en hebt afgerekend, is deze niet meer te wijzigen. Je kunt je bestelling alleen nog annuleren als deze nog niet is verzonden. Product al ontvangen? Dan kun je het product binnen 14 dagen alsnog retourneren.

Als je nog vragen hebt over het wijzigen van een bestelling, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Als een bestelling is afgerekend, maar nog niet is verzonden, dan kun je deze binnen 2 weken annuleren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Is annuleren niet meer mogelijk? Dan kun je altijd gratis een product retourneren binnen 14 dagen.

Onze standaardverzendkosten bedragen voor Nederland €4,42 voor een brievenbuspakket en €7,55 voor een pakket. Voor België hanteren wij €10,50 voor een brievenbuspakket en €11,88 voor een pakket. Wanneer u buiten Nederland of België bestelt ziet u de te betalen verzendkosten verschijnen in uw winkelwagen. Bij een bestelling van €85 of meer, berekenen wij geen verzendkosten.

Is het product op voorraad? Dan ontvang je deze normaal gesproken binnen 2-3 werkdagen. Voor België ontvang je je bestelling gewoonlijk binnen 4-5 werkdagen. Producten die (tijdelijk) niet op voorraad zijn, kunnen wat langer onderweg zijn.

Mocht levering van de producten door onverwachte omstandigheden niet lukken binnen 30 dagen, dat laten wij dit zo snel mogelijk na de bestelling weten. Je kunt de bestelling dan kosteloos annuleren.

Producten die je in onze webshop koopt worden in Nederland bezorgd door PostNL.

Bezorging op een ander adres
Je kunt een bestelling ook op een ander adres laten bezorgen. Tijdens het afrekenen van je bestelling krijg je deze optie aangeboden.

Weten wat de status is van je bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Heb je je product niet binnen de gestelde tijd ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Webshop: betalen & factuur

Webshop: retourneren

iDEAL, Creditcard, Bancontact, Mister Cash (België) en PayPal.

Als je een product hebt geretourneerd of geannuleerd, gelden de volgende terugstorttermijnen:
– iDeal: 10 werkdagen
– Creditcard: de reservering van het geannuleerde bedrag wordt binnen 10 werkdagen opgeheven.

Na het afrekenen van een product in onze webshop, ontvang je een e-mail met daarin de bevestiging van je bestelling. Hierin vind je de betaalde bedragen per item.

Er worden binnen deze webshop geen incassomachtigingen aangeboden. Je kunt gebruikmaken van een aantal andere betaalmethoden.

Voldoet het product niet aan je verwachtingen? Dan kun je het terugsturen. Nadat je (het laatste product van) je bestelling hebt ontvangen, heb je 14 dagen om aan te geven dat je een product wilt retourneren. Het te retourneren product moet vervolgens binnen 14 dagen verstuurd worden. Het product moet ongebruikt en onbeschadigd zijn en voorzien van de originele verpakking.

Producten die je niet kunt retourneren of ruilen:
– Gedownloade e-books
– Gedownloade software
– Losse tijdschriften

Als je gebruik wilt maken van de 14 dagen bedenktijd of je bestelling wilt annuleren, dan kun je dit per e-mail aan ons laten weten. Je kunt hiervoor het modelformulier gebruiken.

De kosten voor het retourzenden worden niet vergoed.

Voeg in de verpakking ook de pakbon toe en een notitie met daarin uw gegevens (waaronder uw e-mailadres) en ordernummer, zodat wij weten om welke order het gaat.

Retouradres
Vanuit Nederland en België kunt u het product terugsturen o.v.v. ‘Retouren’ en het ordernummer naar het volgende adres:
EDG Media
Eisma Businessmedia
o.v.v. Retouren + (ordernummer)
Niels Bohrweg 123
3542 CA Utrecht

Voor vragen kun je ook bellen met onze klantenservice via +31 (0)88 2266648.

Beschadigde producten
Is je bestelling beschadigd bij aankomst? Je kunt het product dan retourneren. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice.

Wij geven 30 dagen garantie op onze producten. Mocht je product binnen dit termijn kapot gaan bij normaal gebruik, dan kun je tijdens werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur contact opnemen met onze klantenservice via +31 (0)88 2266648.