Ga naar hoofdinhoud

easyFairs in nieuw jasje

Nationaal en internationaal, intern en extern, visueel en tekstueel. easyFairs, de wereldwijde organisator van vakbeurzen, heeft in korte tijd een complete metamorfose ondergaan. Met nieuwe websites, een nieuwe slogan en weloverwogen interne verschuivingen conformeert easyFairs zich aan haar vernieuwende concepten.

Slogan

Met de slogan “Visit the future” slaat easyFairs een nieuwe weg in en richt zij zich op een makkelijke en inspirerende ervaring, voor zowel exposanten als bezoekers. De nieuwe slogan is gebaseerd op easyFairs’ doelstelling om een ervaring te bieden, een kijkje in de toekomst, een onmisbare aanvulling binnen tal van industrieën.

Websites

Er zijn al heel wat veranderingen doorgevoerd. Zo zijn veel beurswebsites aangepast aan de nieuwe vormgeving en is er een verscheidenheid aan extra online features en diensten toegevoegd. Door het samenvoegen van de exposanten- en bezoekerskant zijn de websites gebruiksvriendelijker en overzichtelijker geworden.

Vijf regio’s

Intern vonden er ook een aantal veranderingen plaats. Het easyFairs management is onderverdeeld in vijf regio’s, om de verschuiving van proces- naar projectgedreven activiteiten soepel te laten verlopen. De regio’s zijn:

• Nordic (Zweden, Noorwegen, Denemarken en Finland)

• Benelux (België en Nederland)

• DACH (Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk)

• UK & Ireland en globaal en

• Spanje

De regio Benelux staat onder leiding van Cornelien Baijens, zij neemt de eindverantwoordelijkheid voor België weer over.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Abonneer je nu op de nieuwsbrief

 
Feedback