Ga naar hoofdinhoud

Milieudefensie start campagne tegen ‘fout’ diervoeder

Actiegroep Milieudefensie roept bezoekers van Albert Heijn filiatlen op te protesteren tegen wat de organisatie noemt 'fout veevoer'.

Milieudefensie start een campagne om Albert Heijn te bewegen oerwouden in Zuid-Amerika te redden. Voor het vlees dat de grootste supermarkt land verkoopt, wordt volgens de milieuorganisatie veel soja gebruikt waarvoor delen van de Amazone worden ontbost. Milieudefensie roept klanten van Albert Heijn op om hun supermarkt om verbeteringen te vragen.
Milieudefensie voert campagne met het beeld van een brulaap, verpakt als kiloknaller in de supermarkt. Dit dier staat volgens hun symbool voor alle zeldzame planten en dieren die door de ontbossing verdwijnen.

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Abonneer je nu op de nieuwsbrief

 
Feedback