Agradi – online totaalleverancier voor dier- en buitenlevenbenodigdheden – won met zijn geavanceerde webwinkel de publieksprijs XL Shops in de categorie ‘In en om het huis' en liet daarbij Kijkshop.nl en Marktplaats.nl achter zich.
Stimulans
"Deze erkenning betekent een enorme stimulans voor onze organisatie en is een bevestiging dat we het goed doen", aldus directeur Oskar van Straaten van Agradi. "We zijn er trots op uitverkozen te zijn tot beste webwinkel van Nederland waar je met een gerust hart online kunt winkelen."
Agradi
"Agradi slaagt er als enige Nederlandse marktpartij in geheel via het web, met een uiterst klantvriendelijke en geavanceerde webwinkel een zeer breed assortiment, van kleding, huis- en boerderijdierbenodigdheden tot professionele stal- en weideproducten te presenteren", aldus Van Straaten.. Agradi.nl biedt momenteel 20.000 producten online. "Eind 2011 zal dat aantal zijn toegenomen tot 50.000 artikelen waarbij onze focus is gericht op het complete assortiment voor o.a. paardenbezitters, het agrarisch bedrijf, huisdiereigenaren en liefhebbers van tuin- en buitenleven."
Men vraagt zich gezien het succes van het bedrijf Agradi af waarom ze dan alsnog de merknaam van (de netjes bij de Benelux gedeponeerde merknaam) “Sportruiter” in hun Google campagnes moeten gebruiken ?
Het bedrijf Sportruiter heeft heer directeur van Straaten hier in 2010 al op attent gemaakt middels een verhelderend schrijven doch langs de route van de schriftelijke weg communiceert Agradi slecht hierover.