Ga naar hoofdinhoud

Nestlé Purina PetCare ziet omzet stijgen

Purina Petcare, onderdeel van Nestlé, heeft in de eerste 9 maanden van 2022 een omzet geboekt van 13,2 miljard Zwitserse frank. Over dezelfde periode vorig jaar was de omzet 11,36 miljard Zwitserse frank. Daarmee ligt de omzet dit jaar tot nu toe 14% hoger. Dat meldt de website pet and garden pro.

Alle internationale afdelingen van Nestlé Purina PetCare zagen hun verkoop stijgen. In Noord-Amerika werd het grootste deel van de totale verkoop gerealiseerd.

Vooral de merken Purina Pro Plan, Purina One en Fancy Feast konden daar dubbele groeicijfers voorleggen.

Europa en Azië

In Europa scoorden vooral de premiummerken Gourmet, Purina One en Purina Pro Plan. Ook in Azië, Oceanië en Afrika werd een hogere omzet gerealiseerd, voornamelijk door de merken Felix, Purina One en Purina Pro Plan.

Lees ook: Purina lanceert derde editie accelerator-programma

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Abonneer je nu op de nieuwsbrief

 
Feedback