Ga naar hoofdinhoud

FAQ – Veelgestelde vragen

Inloggen

Hoe kan ik de online uitgaves van De Molenaar bekijken?
Het complete blad is online door te bladeren. Hiervoor heb je een online account nodig. Maak inloggegevens aan.

Waar kan ik mijn relatienummer vinden?
Je vindt je relatienummer (bestaande uit 7 cijfers) op:

  • de adresdrager van het blad
  • de factuur

Je kunt ook contact opnemen met de abonneeservice

Abonnementen

Hoe kan ik mij abonneren?
Via de website of via onze abonneeservice.

Welke abonnementsvormen zijn er?
Bekijk alle abonnementsvormen van De Molenaar.

Hoe kan ik mijn abonnement betalen?
Als je een abonnement afsluit via de website van De Molenaar of via de abonneeservice, dan ontvang je een factuur per post.

Ik woon in het buitenland. Kan ik me dan ook abonneren?
Natuurlijk kun je altijd een digitaal abonnement nemen. Wil je ook het papieren blad? Ook dan kun je een abonnement nemen op De Molenaar. Wel zijn wij door de hogere verzend- en handlingskosten genoodzaakt een ander tarief te rekenen.

Stopt mijn abonnement automatisch?
Nee, tenzij expliciet anders vermeld, zijn alle abonnementen tot wederopzegging. Ze worden tot die tijd automatisch verlengd.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?
Je kunt je abonnement zowel telefonisch als per e-mail of schriftelijk opzeggen via onze abonneeservice. Houdt rekening met een opzegtermijn van één maand voor afloop van uw abonnementsperiode.

Natuurlijk vinden wij het jammer als je je abonnement wilt opzeggen. Graag horen wij waarom je opzegt. Daarmee kunnen we onze service verbeteren.

Ik heb de nieuwe editie van De Molenaar niet ontvangen. Hoe en wanneer krijg ik deze alsnog?
Je kunt je klacht doorgeven aan de afdeling abonneeservice. Het blad wordt zo snel mogelijk nageleverd.

Verhuizing en bezorging
Voor het doorgeven van adreswijzigingen of voor klachten over bezorging, kun je contact opnemen met onze abonneeservice.

Contactgegevens abonneeservice De Molenaar
Onze abonneeservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 9:00 uur tot 17:00 uur.

Telefoon: +31 (0)88 – 22 66 648
E-mailadres: abonnement@eisma.nl

Feedback