Nieuws

Nieuwe strategie ForFarmers ‘Build to grow’

Build to grow
Onder de noemer 'Build to grow' werkt ForFarmers verder aan de groeiambitie van het bedrijf.

ForFarmers heeft de strategie voor de komende vijf jaar bekendgemaakt. Het internationale concern werkt de periode tot 2025 onder de noemer ‘Build to grow’ verder aan de groeiambitie.

Groeimarkt

ForFarmers wil de komende jaren de marktpositie in de bestaande markten verder uitbouwen en versterken. Daarnaast gaat het bedrijf op zoek naar mogelijkheden om actief te worden in nieuwe groeimarkten. De ambitie is om in 2025 actief te zijn in zeven landen. Daarbij laat het bedrijf zich niet begrenzen. “Ook uitbreiding in landen buiten de Europese Unie behoort tot de mogelijkheden”, aldus algemeen directeur Yoram Knoop tijdens een toelichting op de strategie ‘Build to grow’.

Wereldwijd

Binnen Europa is de groeiverwachting beperkt, constateert ForFarmers. Daarom gaat het bedrijf op zoek naar nieuwe groeimarkten. “De voermarkt blijft wereldwijd groot. Dat biedt voor ons als sterk, innovatief bedrijf mogelijkheden.” ForFarmers verkent daarbij zowel de mogelijkheden van fusies als overnames. “Eventueel zijn joint ventures, mits onder de juiste voorwaarden, ook mogelijk.”

Meer over de nieuwe strategie van ForFarmers leest u in De Molenaar nr. 14 (verschijningsdatum 2 oktober 2020).

Lees ook: ForFarmers: minder voer, meer winst in eerste half jaar

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.