Laroy Group heeft haar huisstijl in een nieuw jasje gestoken. “Met de vernieuwde ronde vormen stralen wij dynamiek en persoonlijkheid uit”, schrijft het Vlaamse familiebedrijf op haar website.
“Het past bij de koers en ambities die wij hebben om verder te groeien als één van de meest toonaangevende producenten en leveranciers van kwaliteitsvolle huisdierproducten.”
Visuele identiteit
Behalve het logo wat in een nieuw jasje is gestoken, ontvouwt de visuele identiteit zich volgens het familiebedrijf op allerlei verschillende communicatietoepassingen in een éénduidige stijl.
“Dit zal u ontdekken in de new items folder met allerlei extra features, een overzichtelijke e-update, de sociale media kanalen, op de vernieuwde beursstand etc., … Verder wordt er gewerkt aan het optimaliseren van de website zodat u nog eenvoudiger kan vinden wat u zoekt.”
Vooruitstrevend
We waarderen onze 60-jarige geschiedenis, maar we zijn er ook trots op dat we een vooruitstrevende organisatie zijn, die verandering omarmt en stimuleert. We willen dit gevoel ook graag met ons merk weergeven.
De afgelopen jaren heeft Laroy Group zich naar eigen zeggen ontplooid tot een stevige en betrouwbare partner in de wereldwijde huisdierensector. “Ook de komende jaren spelen we verder in op deze trend waarbij onze verschillende ‘huizen’ centraal staan.”
Menselijke schaal
De ambitie bij Laroy Group is een familiebedrijf op menselijke schaal te zijn. “Een ‘Thuis’ voor onze medewerkers, klanten en leveranciers waar we rekening houden met iedereen. Samen zetten we stappen vooruit naar een succesvolle toekomst.”