Steekwoord archief: VoerMonitor

  • In voorjaar vierde keer onderzoek VoerMonitor

    Geelen Consultancy voert in maart/april van dit jaar voor de vierde keer het online onderzoek VoerMonitor uit onder veehouders. Hierin beoordelen zij hun eigen voerleverancier op onderdelen zoals de kwaliteit en het aanbod van voeders, bedrijfsbegeleiding en voerprijzen. Hoe beoordelen veehouders hun belangrijkste voerleverancier? In… Lees verder →

  • Tevredenheid over voerleverancier gestegen

    In vergelijking met 2014 en 2016 is de algemene tevredenheid over de voerleverancier gestegen in 2018. Dit blijkt uit de online VoerMonitor, onlangs uitgevoerd onder 1475 veehouders door agrarische onderzoeksbureau Geelen Consultancy uit Wageningen. Criteria In de online VoerMonitor beoordelen veehouders hun belangrijkste voerleverancier op… Lees verder →

  • Veehouders trouw aan voerleverancier

    92% van de veehouders is over een jaar vrijwel ‘zeker’ of ‘waarschijnlijk wel’ nog klant van de voerleverancier waar ze nu ook zaken meedoen. Dit blijkt uit de nog lopende Voermonitor. Slechts 3% van de ondervraagden antwoordt met (waarschijnlijk of zeker) niet; en 5% antwoordt… Lees verder →

  • Voerleveranciers scoren in Voermonitor

    Voerleveranciers voldoen goed aan de verwachtingen van veehouders op het gebied van duurzaam ondernemen en voedselveiligheid. Dit blijkt uit de voorlopige resultaten van de nog lopende online Voermonitor. Op dit moment hebben iets meer dan duizend veehouders meegewerkt aan de Voermonitor. In de onafhankelijke Voermonitor… Lees verder →

  • Voerleveranciers ondersteunen online VoerMonitor

    Medio maart 2018 wordt voor de derde keer het online onderzoek VoerMonitor onder veehouders uitgevoerd door agrarisch onderzoeksbureau Geelen Consultancy uit Wageningen. Veehouders beoordelen in de VoerMonitor 2018 hun eigen voerleverancier op onderdelen zoals de kwaliteit en het aanbod van voeders, bedrijfsbegeleiding en voerprijzen. Rapportage… Lees verder →

  • Logo voermonitor

    In voorjaar derde keer onderzoek Voermonitor

    Dit voorjaar wordt voor de derde keer het online onderzoek Voermonitor onder veehouders uitgevoerd. Veehouders beoordelen in de Voermonitor 2018 hun eigen voerleverancier op onderdelen als de kwaliteit en het aanbod van voeders, bedrijfsbegeleiding en voerprijzen. Hoe beoordelen veehouders hun voerleverancier? In welke mate voldoen… Lees verder →

  • Logo voermonitor

    Vaker switchen van voerleverancier

    Veehouders switchen het komend jaar waarschijnlijk vaker van voerleverancier. Dit blijkt uit enkele tussenresultaten van het onlineonderzoek onder 1.684 veehouders onder de naam VoerMonitor. De VoerMonitor wordt uitgevoerd door agrarisch onderzoeksbureau Geelen Consultancy uit Wageningen. Het percentage veehouders dat antwoordt met ‘waarschijnlijk niet’ of ‘zeker niet’ op de vraag hoe waarschijnlijk… Lees verder →

  • Logo voermonitor

    Veehouders tevreden over klantvriendelijkheid voerleveranciers

    Veehouders zijn het meest tevreden over de ‘klantvriendelijkheid’, ‘het nakomen van afspraken’ en ‘de voorlichting, advisering en kennis van de voerleveranciers’. Dit blijkt uit enkele tussenresultaten van het onlineonderzoek onder 685 veehouders onder de naam VoerMonitor. De VoerMonitor wordt uitgevoerd door agrarisch onderzoeksbureau Geelen Consultancy… Lees verder →

  • Logo voermonitor

    VoerMonitor eind maart van start

    Eind maart 2016 wordt voor de tweede keer het onlineonderzoek onder veehouders onder de naam VoerMonitor 2016 uitgevoerd. Hoe beoordelen veehouders hun eigen voerleverancier? In welke mate voldoet deze aan de verwachtingen? Welke verbeteringen ziet men graag? En zijn de veehouders nu meer of minder tevreden over hun… Lees verder →

  • Logo voermonitor

    VoerMonitor weer van start

    Begin volgend jaar gaat weer een nieuwe VoerMonitor van Geelen Consultancy van start. In dit onderzoek beoordelen de veehouders hun eigen voerleverancier op een aantal aspecten met betrekking tot voer, bedrijfsbegeleiding, voerprijzen en service. Ook geeft men aan waarom men klant is of men nog klant… Lees verder →